طراحی پوستر و آگهی تبلیغاتی
پروسه خرید و فروش و تبلیغ محصولات
1398-12-10
روانشناسی رنگ قرمز
تاثیر رنگ قرمز بر انسان
1399-02-30

استراتژی برندینگ

برندسازی، استراتژی بازاریابی است که هدفش معرفی نام و ایجاد تصویری متفاوت در ذهن مشتری است. این امر باعث حضور در ذهن مصرف کننده، جذب و حفظ مشتریان، در محیط رقابتی امروز خواهد بود.

می توان با تحقیق در مورد نام تجاری شما، نوع تبلیغات کسب و کار شما را شناسایی و رقبا و مشتریان را در نظر گرفت، سپس با ارائه استراتژی خاص برندتان، با روش های نوین تبلیغاتی سعی در جایگاه سازی نام تجاری در میان مخاطبان تان خواهید داشت. در دنیای امروز، برندی حرفه ای تنها به واسطه یک نشانه یا لوگو معرفی نمی شود، بلکه در یونیفرم پرسنل، رنگ سازمانی و حتی رفتار خدمات مشتریان و همه عناصر بازاریابی و تبلیغاتش حضور دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.